30 Μαΐου 2025 08:34

Το TikTok Προσθέτει Έναν Νέο Τρόπο Διαφήμισης (Search Ads Toggle)

Η δημοφιλής πλατφόρμα TikTok σε μια προσπάθεια να διευκολύνει τους χρήστες τις να αξιοποιήσουν το ενδιαφέρον αναζήτησης στην εφαρμογή, δημιούργησε μια νέα λειτουργεία με όνομα “Εναλλαγή διαφημίσεων αναζήτησης” (Search Ads Toggle) στις διαφημιστικές καμπάνιες, η οποία, όταν ενεργοποιηθεί, διασφαλίζει ότι οι διαφημίσεις αυτές είναι κατάλληλες για εμφάνιση σε σχετικά ερωτήματα αναζήτησης στο εφαρμογή. Αυτό σημαίνει ότι εάν ένας χρήστης πληγείτε στην πλατφόρμα με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά η διαφημιστική καμπάνια θα εμφανίζεται ανάμεσα στην ροή σε αντίθεση με το παρελθόν.

Διαφημίσεις αναζήτησης TikTok


Όπως γνωρίζεται ήδη οι διαφημίσεις αναζήτησης του TikTok εμφανίζουν πληρωμένες προσφορές με μια ετικέτα “Χορηγία” στα αποτελέσματα αναζήτησης εντός εφαρμογής.

Πιο συγκεκριμένα, αυτές οι διαφημίσεις αναζήτησης είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή για περισσότερο από ένα χρόνο, αλλά τώρα, αυτή η νέα προσθήκη υπόσχεται να κάνει όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες στη ροή να είναι κατάλληλες για εμφάνιση στις οθόνες αναζήτησης.

Η διαδικασία είναι απλή. Πλέον, στις ρυθμίσεις διαφημίσεων, οι χρήστες θα βρίσκουν μια νέα εναλλακτική επιλογή στην ενότητα “Τοποθετήσεις”, όπου θα μπορούν να ενεργοποιήσουν τα αποτελέσματα αναζήτησης.


Η εναλλαγή θα ενεργοποιείτε από προεπιλογή, επομένως, ο χρήστης θα πρέπει να γνωρίζει σχετικά με αυτή την νέα λειτουργία μόνο εάν δεν θέλει οι διαφημίσεις του στη ροή να εμφανίζονται σε σχετικές αναζητήσεις. Κάτι το οποίο, κατά πάσα πιθανότητα, θα έφερνε μια αντανάκλαση υψηλού ενδιαφέροντος σε ένα σχετικό θέμα με την καμπάνια του οπότε ίσως είναι μια καλή ιδέα να μην απενεργοποιηθεί. Αλλά αν ο χρήστης προτιμά να διατηρήσει τις διαφημίσεις του σε περιορισμένες εμφανίσεις στη ροή, θα μπορεί να καταργήσει την επιλογή της εναλλαγής από το σχετικό μενού.

Το TikTok αναφέρει πως η νέα επιλογή παρέχει έναν απλό τρόπο για τους χρήστες να επεκτείνουν την εμβέλεια των καμπανιών τους σε «χρήστες υψηλής πρόθεσης που αναζητούν πληροφορίες σχετικές με την επιχείρησή τους, αυξάνοντας την αφοσίωση και τις δυνατότητες εσόδων».

Το TikTok σημειώνει επίσης ότι οι διαφημιστές θα μπορούν να ενεργοποιούν την Εναλλαγή διαφημίσεων αναζήτησης κατά τη δημιουργία της αρχικής καμπάνιας

Θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για να ενισχύσετε την απόδοση της καμπάνιας σας, καθώς το TikTok γίνεται όλο και ένας μεγαλύτερος προορισμός για ανακάλυψη προϊόντων, συγκριτικά με την παραδοσιακή αναζήτηση μέσο google η άλλων μηχανών αναζήτησης, αφού αποτελεί αυτή την στιγμή ένα όλο και περισσότερο αυξανόμενο προορισμό χρηστών και υπάρχουν σίγουρα πολλές ευκαιρίες για αποτελέσματα στην αναζήτηση.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με την νέα αυτή λειτουργία Search Ads Toggle εδώ:

https://ads.tiktok.com/help/preview?content_id=4N2UjbHWcaKMd5uOEidFln&lang=en

Share:

Facebook

Αφήστε μια απάντηση

Related Posts

Το YouTube μπαίνει στον κόσμο του Gaming

Η δημοφιλής πλατφόρμα YouTube δείχνει να θέλει να διεισδύσει βαθύτερα στον κόσμο του Gaming εισάγοντας μια νέα κατηγορία με τίτλο “Παιχνίδια” η οποία αυτή την

Το Microsoft Teams 2.0 είναι εδώ

Την νέα έκδοση του δημοφιλούς προγράμματος της ανακοίνωσε πρόσφατα η Microsoft εισάγοντας νέες λειτουργίες για την διευκόλυνση των χρηστών, προσπαθώντας να βελτιώσει την συνολική εμπειρία